Japanse trend : Een donuthoofd... uh what??

De gekste trend die ik ook gezien heb ?? Vast wel! Een donuthoofd o.O?!

In Japan is er een nieuwe lichaamsversiering trend wat lijkt op een donut hoofd. Door het onderhuids inspuiten van een zoutoplossing ontstaan er bulten of donuts op het voorhoofd.

Ik vind het persoonlijk een mega enge trend. Ik zou er nooit aan meedoen! Niet vrijwillig in ieder geval xD!

Deze mensen hangen twee uur aan een infuus met zoutoplossing! De vervormingen blijven trouwens maar een nachtje zitten aan je lichaam. Dus niet permanent.

Zouden jullie dit ook doen ?? Of heb je zoiets van never nooit !

Bron : Japan : Donuthoofd

xxx Katy ^^

Reacties

  1. wow! je bent echt ziek als je dat doet! bah.
    dankjewel voor je reactie:) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik vraag me echt af waarom iemand zoiets zou doen? Lol dan spoor je toch ook niet helemaal? Zou het zelf echt nevernooitniet doen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OMG, gadverr. O.O
    Wie is die gek?
    Dat doe je togg niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gadverdamme! o.O

    Liefs ♥
    lifeisjustmagical.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziek! dat ziet er zoo eng uit, ziekziekziek. bah.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. als iemand haar een klop heeft zal ze zo ook wel een buil hebben dus wrom geld geven

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gadverdamme.. ik vind het eng en ook nog eens heeel erg lelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anno 2012 mag je nergens meer vreemd van op kijken maar dit slaat nergens op. Waar liggen de grenzen vraag ik me dan af.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten