Het strand!

Eindelijk vonden we toen het strand ^^! Het strand is niet zo heel groot, maar het is wel leuk om er te zijn. Ik had het strand al eerder vanuit het vliegtuig gezien en toen was het water mooi helder blauw <3. Maar nu was het water minder blauw dan eerst. Toch was het mooi hoor!              Langs het strand waren ook allemaal restaurantjes, waar je nachos, paella enz. kon kopen ^^. En als je liever naar een supermarkt ging had je nog de Spar in de buurt hahaha.
 Ook heb je een surf winkeltje daar. Het ziet er echt zo mooi uit <3!Ik vind het echt knap gemaakt!
Je had ook weer van die aparte bouwwerkje's, zoals je hierboven kunt zien. Ik weet niet waarom, maar ik vind vaak dat soort dingen leuk om te fotograferen ^^!

Ook heb je leuke straatjes zoals op de foto hierboven ^^. Als je er de tijd voor hebt zo ik zeker een wandeling naar het strand aanraden. Gewoon omdat het leuk is naar het strand te gaan, terwijl je eigenlijk in een stad zit.

Verder is het uitzicht over dit prachtige hotel ook leuk ^^. Het hotel doet me denken aan dat gebouw in Dubai <3!

Zo'n palmboom is best wel mooi en het lijkt hier heel zonnig, maar schijn bedriegt! Aan de andere kant begon het weer er namelijk zo uit te zien als op de foto hieronder. Je zou denken : Spanje heeft altijd zon. Maar dat valt echt wel mee hoor. Deze wolken zijn namelijk het begin van een heftige regen- onweersbui. Het weer veranderde die dag best wel snel. Gelukkig waren we op tijd vertrokken.
Het is jammer dat jullie er niet bij waren. Het weer was links echt heel slecht, maar keek je rechts leek het net zomer! Deze foto's heb ik namelijk achter elkaar geschoten. Het is best wel vreemd als je twee weer soorten ziet.

Net toen we weg gingen wilde we gaan alvast voor de regen gaan schuilen bij de stoeltjeslift, maar de wachttijd was 40 minuten. Daar hadden me vader en ik geen zin in, dus we gingen maar kijken hoe we naar ons hotel konden. En toen we langs Platja de Sant Miquel liepen begon het langzamerhand te regenen. We gingen maar snel een schuilplaats zoeken, want die regen zou voorlopig nog niet weg zijn!
xxx Katy ^^

Reacties

Populaire berichten