Heenreis Barcelona 6 juni

Eindelijk gingen we dan vliegen ^^. We zijn naar Eindhoven Airport gereden met Daniël als chauffeur en gingen inchecken. We moesten wel even wachten op ons vliegtuig, maar dat maakte niet uit. We vlogen met Transavia. Dat vliegtuig had ik 2 jaar geleden ook en toen was ik er heel erg tevreden over. We vlogen samen met een groep 3e klasser's die uit Hilversum kwamen. Die gingen blijkbaar voor een excursie (net als ik vorig jaar toen ik naar Londen ging).

Ik moet eerlijk zeggen dat toen ik in het vliegtuig zat, ik de stewardess niet klantvriendelijk vond. Ik mocht niet filmen in het vliegtuig. Nou maakte dat op zich niet uit, maar als je vroeg waarom het niet mocht, gaf de stewardess je er geen antwoord op. En wat betreft "service with a smile" was dat bij haar ver te zoeken. Verder is het vliegtuig duidelijk met bezuinigingen op het eten bezig. Ik bestelde die dag hetzelfde als wat ik twee jaar geleden bestelde, maar ik kreeg toen minder eten dan eerst.
Maar ja, voor de rest liep de vlucht goed ^^. We kregen onderweg ook een filmpje van f.r.i.e.n.d.s te zien  en de reis duurde niet ontzettend lang ( maar twee uur ). Er werd ons trouwens verteld, dat het bovenin de lucht -60 graden was! Ik dacht, dat het met die zon wel warm zou zijn, maar dat viel duidelijk mee xD!
Het vliegveld van Barcelona was super mooi en netjes <3! Nadat we onze koffers hadden gepakt, zijn mijn vader en ik met de bus naar Catalunya gereden. Vanaf daar zijn we lopend naar ons hotel gegaan.
Verder nog een leuke foto van een paard hahaha. Die staat daar op het vliegveld van Barcelona. Waarom ?? Ik heb werkelijk geen idee, maar ik vond het zo leuk dat ik er maar een foto van maakte haha ^^. 
xxx Katy ^^

Reacties

Populaire posts