Examen Party !

Gister had ik een examenfeest bij Dennis thuis ^^. We hadden dat best grappig geregeld. Ik zei op twitter : "Examenfeest bij Dennis in de tuin!" en toen begonnen Dennis, Kelvin en ik gelijk aan het regelen voor de party ^^! De uitnodiging hierboven klopt trouwens niet helemaal. Het feest is tot ongeveer 3 uur doorgegaan!
Dennis had een mega party tent opgezet en veel alcohol ingekocht voor het feest (we zijn trouwens allemaal al boven de 16).  De foto is misschien de helft van wat we hadden aan drank. Voor je schrikt : we waren met een grote groep : Ashley, Angelique, Robin, Merel, Nick, Kimberley, Joyce, Jacky, Nina, Chris, Dennis, Charlotte, Vicky, Lisa, Michelle, twee buurjongens en drie andere jongens die ik niet kende, een vriend van Michelle, Kelvin, Eloise, Gwenn uhm ik kan zo nog wel doorgaan. Er past verrassend veel in die tuin!

Toen ik daar binnen kwam kreeg ik gelijk cadeaus, mdat ik natuurlijk geslaagd ben =D! Een H&M shop pas, een kaart, een bloem en chocola =D. 

Dennis had alles super geregeld! Je kon met z'n alle wel ergens zitten. Er waren niet alleen zo als gewoonlijk alleen stoelen, maar ook bankstellen en tafels met eten <3! Nootjes en chips en aahhh <3! De drank tafel was er natuurlijk ook. Dennis is iemand, die vind dat er minimaal drank moet zijn. Dat is gewoon zijn levensbehoefte voor een feest xD! Hij is geen alcohol verslaafde hoor xD! Niet dat jullie een fout beeld krijgen van de werkelijkheid =P. We hadden ook gewoon cola en dat soort drankjes. Ook was er muziek, een rookmachine en disco lichten. Echt eerlijk : Dennis heeft het goed geregeld!

Dennis THANK YOU for the great party =D!
Natuurlijk hebben we onze crazy moments. De jongens bij ons drinken vooral bier (verrassend hé??). Dus allemaal lege bier flesjes! Nina en ik leek het dus wel leuk om alcohol verslaafd te spelen met die flesjes van hun. Tadaa foto xD!

Ik was die avond wel voor het eerst aangeschoten eerlijk gezegd. Ik voelde me misselijk, maar mijn vrienden zijn behulpzaam ^^. Ik werd gezond wakker, nam vandaag een lekkere douche en ging daarna gelijk eten. Ik ben blij, dat alles toch goed ging en dat ik geen coma zuiper ben. Ik heb best wel angst om te kotsen, dus ben blij dat alles meeviel ^^. Ik vind het wel zielig voor de gene, die hun grenzen niet kunnen overzien. Voortaan neem ik in ieder geval wat minder alcohol. Misselijk vind ik al vervelend genoeg.                    

De avond was hoe dan ook super gezellig hoor ^^. Iedereen had het naar zijn zin daar ^^!                     
                                                              xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten