En toen begon het shoppen : Passeig de Gràcia

Een van de leukste dingen om te doen : SHOPPUHHH! Zeker die dag, want we kwamen in een straat waar ik me helemaal thuis voelde xD! Passeig de Gràcia! Vol Chanel, Gucci enz. =D! Beter kan je het niet hebben denk ik ^^!

En dat surfboard van Chanel vind ik helemaal vet =D!!!! Maar volgens mij diende dat alleen als decor xD.

Toen ik in Gucci kwam ..=D! xD! Hahahaha het was gewoon allemaal heel leuk. En klantvriendelijk waren ze ook, want zelfs als je niks koopt houden ze de deur daar voor je open ^^!
De schoenen, die hierboven op de foto staan zijn ook van Gucci. Waarom ik deze op de foto zet ?? Glimmende diamantjes / kristal (geen idee), maar het glimt =D!
Als het om decor gaat, dan heeft Replay van mij de hoofdprijs! Het zeg er echt zo stoer  uit =]. Echt zo'n jungle style ^^. Ik vond het zo leuk bedacht =D! In Londen had je ook winkels, die met decor leuk zijn gemaakt. En dan denk ik : "Waarom zie ik dat soort winkels dan niet in Nederland ??" In Amsterdam ben ik dat soort winkels nog niet tegen gekomen in ieder geval. Ik vind het echt zoveel leuker om in een winkel te lopen met decor als dat. Het trekt gewoon de aandacht =P. Zelfs binnenin was alles leuk gemaakt. En het is groot daar!
Verder zag ik nog een Londen Gitaar ^^. Die vond ik echt super hahaha ^^. 
Dit (Passeig de Gràcia) is nu zeker een van mijn favoriete shop straatjes is ^^. Ik heb er in ieder geval een zwarte mini dress gekocht ^^. Happy =D!

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten