El Rey De La Gamba

Toen we het W hotel verlaten hadden gingen we een restaurant zoeken en we kwamen toen uit bij "El Rey De La Gamba". Zoals je ziet hangt het vlees gewoon goed in het zicht =O! Maar dit restaurant was meer voor toeristen, dus we wilde de kwaliteit even proeven ^^.
Me vader koos voor Paëlla =P. Ik niet, want ik ben niet zo met alle soorten vis. En al helemaal niet met garnalen! Je ziet de ogen nog gewoon zitten o.O. Ik vind het zo'n raar gezicht!
 Ik koos in plaats van paëlla voor lasagne =P. Mijn vader en ik vonden het eten wel oké, maar het is geen aanrader. Wij denken ook dat je beter de restaurantjes kan kiezen die niet voor toeristen bedoeld zijn. Of in ieder geval de wat kleinere restaurantjes in de kleinere straatjes.

We gingen weer verder lopen en voordat we bij het restaurant aankwamen zagen we nog een boom met mega wortels, die ik even heb gefotografeerd =P.

En on our way home kwamen we nog langs een leuk gebouwtje met leuke vlaggetjes ^^. Het begon daarna weer stevig door te regenen!
Er zijn veel "verkopers" op straat die gebruik maken van zo'n gelegenheid (slecht weer). Ineens staan ze allemaal met een paraplu te koop. Er was zelfs een die mij een paraplu wilde verkopen, terwijl ik er al een in mijn hand had! Eerst wilde we er geen van die mensen kopen. Later zijn we naar een winkeltje gegaan waar je mini paraplu's kan kopen, die niet erg duur zijn. Uiteraard koos ik voor de paraplu waar ook roze in voor kwam ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire posts