Dagboeken.. hoe vind je nou de juiste?!

Ik heb alweer bijna mijn zoveelste dagboek vol en ben al snel opzoek naar een nieuwe. De reden is ook, omdat het heel moeilijk is een goede te vinden. De meeste dagboeken zien er kinderlijk uit, hebben geen slot en/of hebben geen lijntjes. Het is zo vervelend! Ik schrijf best wel veel en best wel groot en onduidelijk xD. Maar ik vind het gewoon prettig om daar de wat persoonlijkere dingetjes in te zetten.

Voorheen had ik ook een andere blog waar dat aardig op lukte, maar die is verwijderd door de eigenaar die de blogs beheerd. De site nam namelijk een vernieuwing en had geen plaats meer voor online dagboeken.

In ieder geval ben ik nu druk op zoek. Ik heb er al een paar die ik wel oké vind. Waaronder een dagboek van La Marelle. Maar zo'n dagboek heeft maar 80 bladzijden en is €14.95. Misschien denk je dat dar voor een dagboek meevalt, maar ik heb (die gene die ik dus nu bijna vol geschreven heb) een veel mooier dagboek van Pussy Deluxe met slotje voor €12.95 met veel meer bladzijden. Ik heb daar ook nog verder gezocht, maar ik kan geen dagboeken meer vinden van dat merk.
Achteraf dacht ik, misschien is het makkelijk om er zelf een via internet te ontwerpen ?? Ik ben gaan kijken en tot nu toen heb ik een site gevonden.
Dan kan je het helemaal zelf beslissen. De kaft, het aantal bladzijden, de grote, soort papier, zwart/wit of kleur en je kan dan kijken hoeveel je er ongeveer voor kwijt bent. Het enige wat ontbreekt is het slotje. Ik ben dus nu aan het zoeken op internet waar je een slotje voor een dagboek kan vinden. Als iemand een tip heeft, please tell me <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten