Buiten het W Barcelona hotel

Stel je is voor, hoe het zou zijn als jij het W hotel moest schoonmaken hahaha. Ben je lang bezig xD!

Maar anyways ^^, na het schuilen bij het W Barcelona hotel zijn we naar buiten geweest. Je kon naast het hotel op een plek gaan staan en dan kon je naar het water kijken. En dat was ook wel leuk om te doen. De regen was toen toch opgehouden ^^! Zoals je ziet was het daarna nog geen zomerweer maar ja =P.
Verder heb ik weer iets van graffiti gevonden ^^. Ja zelfs daar! Ik vond deze wel leuk, omdat het een skelet was =P. Jammer van de letters die door het plaatje heen gaan, dat wel..
Voor de rest vonden mijn vader en ik nog bij een restaurant/café (dat waarschijnlijk onderdeel is van het hotel) het woord bliss staan. Me vader wilde dat ik er een foto van maakte, want dat vond hij dan weer mooi ^^.
xxx Katy ^^

Reacties

Populaire berichten