Bella Toscana

Die nacht hebben we besloten om maar een restaurantje in een wijk te nemen in plaats van de populaire Rambla. Dat hebben we gedaan, omdat er op internet vaak gezegd werd dat het eten op de Rambla heel duur is en ook van slechte kwaliteit is.

We kwamen uit bij een Italiaans restaurantje genaamd : Bella Toscana. We bestelden daar een kan Sangria. Als eten koos ik voor spaghetti bolognaise en mijn vader voor een pizza. Mijn vader vond de sangria zo lekker, dat hij de volgende keer weer daar sangria wil bestellen haha ^^.
We hadden best wel geluk. Het eten was inderdaad lekker <3! Ik was super blij met mijn keuze ^^. Dus mocht je naar Barcelona gaan en een restaurant zoeken dan is Bella Toscana echt een aanrader! Het restaurant ligt in de straat : Rambla del Raval .

Als toetje namen we nog een ijsje ^^ :
En die waren ook goed, dus ik hoop je een beetje te hebben geholpen als je naar Barcelona gaat en nog een restaurant zoekt ^^.

Liefs Katy ^^

Reacties

Populaire berichten