After the walk to our hotel...

Na alle regen en alles waren we toen eindelijk weer aangekomen bij ons hotel : Barceló Raval ^^. Je kan je wel voorstellen, dat je na alle regen wel iets warms aan wilt trekken. Gelukkig had ik een warm dik shirt bij =P. Ik had die al special gekocht voor het geval dat het in de zomervakantie toch koud zou zijn ^^. 

Daarna zijn we even naar het fitness center gegaan (niet dat we veel gingen sporten na die wandeling xD) en naar de sauna wezen kijken. De sauna was maar voor twee personen trouwens.

Daarna ging ik nog even op internet om met mijn zusje te kletsen ^^. Ik heb daar nog een foto van, maar die was van 6 juni. Dus niet die dag zelf. Maar toch tadaaa :
Na alles, ben ik het panorama view dak op gegaan, om te kijken hoe erg de regen was. Het onweerde toen zelfs! Ik heb er een klein klein filmpje van. Ik zal die later wel uploaden. Het was op dat moment gewoon echt geluk, want normaal lukt zoiets niet om op de camera te krijgen. Bij mij dan xD! Maar daar blog ik later wel over =P.

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten