Weer hard leren!

Haii <3,

Nu de meivakantie voorbij is, moet ik helaas weer naar school. Ik heb flink zitten leren en zoveel mogelijk opdrachten gemaakt. Voor zover ik dat kon dan. Ik word nogal snel afgeleid =P. Vandaag kreeg ik een paar "cijfers" terug van mijn schoolwerk en die cijfers zaten rond de 8. Dus het is niet voor niks geweest ^^. Nu moet ik het alleen nog op het examen goed doen. Ik ben eerlijk gezegd nog steeds bang voor een onvoldoende. Ik wil namelijk heel graag de havo doen.

Gister had ik nog een leuk liedje gevonden. Alleen het is weer een Koreanse artiest. Ik luister die best wel veel de laatste tijd ^^.

                                                                    Sistar19 - Ma Boy
Ik denk, dat ik daar nog wel meer van zal gaan bloggen ^^.

Reacties

Populaire berichten