Walibi World.

Effe weer in blog in DUTCH, want ik heb even zin om gewoon Nederlands te schrijven.

Gister (vrijdag de 13e) ben ik weer naar Walibi World geweest. Alleen dit keer met school. Gelukkig zat ik met heel met 4Mavo klas in een bus. Dus kon ik naast Jacky zitten ^^. Je kon wel merken dat het vrijdag de 13e was trouwens. In het begin liep de Speed of Sound vast (toen de looping net zou komen) Dus daar zaten die mensen dan, half in de looping o.O. Veel attracties waren vastgelopen in vergelijking met vorige keer.

We hebben wel lekker kibbeling gegeten ^^. Daarna gingen we gelijk de G-Force in. Niet zo slim dus! We waren gelijk misselijk. Behalve Dennis geloof ik, maar die is nooit misselijk van attracties. Jacky stopte na die attractie gelijk met alles. Die besloot maar mee te lopen. Ik ging nog wel door met Nina en Dennis. Het was echt gezellig met hun =D! En met de rest natuurlijk ook van ons groepje ^^!

Ik heb even nog een foto opgezocht van de G-Force, zodat je je misschien wel kan voorstellen waarom je beter niet eerst kibbeling kan eten voordat je in deze attractie gaat xD.

Jacky was zo misselijk dat ze op weg naar huis voorin (in de bus) moest zitten. Maar Ghislaine kwam naast me zitten, dus ik was niet lonley ^^. Ook al sliep ze de helft van de busrit xD!

Nog een foto van de Speed of Sound gemaakt door Dennis trouwens ^^:

Reacties

Populaire berichten