Restaurant Zilver Rijn.


Vandaag ben ik uit eten geweest met mijn familie. We zijn naar de Zilver Rijn geweest. Een Chinees Indisch restaurant. Van de buitenkant zag het er best wel slecht uit. Dus ik maakte me wel zorgen. Maar dat komt ook, omdat ik een negatieve ervaring had met een all you can eat restaurant in Gran Canaria. Maar de kwaliteit van dit restaurant was goed. Vooral de gekruide kip ^^. Vooraf kregen we nog wat soep en kroepoek en daarna eindelijk eten xD!

Hahaha het ziet er wel rommelig uit, maar dat komt gewoon door mijn manier van opscheppen xD. Ik gooide er maar van alles op, want ik had HONGER net als mijn neef hahaha. Verder was het misschien geen 5 sterren restaurant, maar fack it het eten was goed hoor =P!
Op de placemats staan trouwens Chinese horoscopen. De mijne is dus een hond :
Het is wel grappig om te lezen, ook al geloof ik niet zo in horoscopen ^^. 

Na al dat eten kregen we nog een ijsje, thee en snoepjes =P.
 Verder nog foto's van het aquarium en een waaier in het restaurant ^^ :


xxx Katy ^^.

Reacties

Populaire berichten