Mean Girls 2.

Vandaag kwam mijn vriendin Jacky langs en hebben we de film "Mean Girls 2" gekeken. Het was wel leuk dat ze kwam, want kon ik weer gezellig met haar kletsen ^^! We gingen eerst naar de videotheek en gelukkig had mijn vader popcorn gemaakt. We kwamen thuis en hoefden alleen nog maar de film aan te zetten en cola + de bijpassende citroen schijf klaar te maken. Ik doe graag een citroen schijf bij de cola, want dat maakt het gewoon compleet vind ik ^^. Jacky vind dat ook wel fijn gelukkig =P.
De film was leuk om te zien, maar ik vond toch de eerste versie van mean girls het leukst. Hahaha ik had trouwens nog een grappig plaatje van Lindsey Lohan gevonden. Die is vast wel gemaakt door iemand die goed oplet op Lindsay Lohans gedrag :
Nou moet ik wel zeggen, dat ik Lindsay Lohan WEL een super actrice vind. Heel veel mensen praten negatief over haar, maar dat komt alleen door de fouten die ze in haar eigen leven maakt. Maar ik vind ook, dat je naar haar moet kijken als actrice en niet alleen als het meisje die fouten maakt buiten haar carriere. En ze doet het gewoon goed hoor ^^!

Na de film hebben we gelijk de DVD teruggebracht, want het was maar een dag verhuur. En ik weet niet of jullie het ook hebben, maar ik heb altijd  99% kans, dat ik de DVD te laat inlever xD. Dus dit keer gebeurde dat niet ^^.

Hier is de trailer :

xxx Katy ^^

Reacties

Populaire berichten