Koninginnedag.

Gister was het natuurlijk in Nederland Koninginnedag en werd dat gevierd door de meeste. Ik had zelf eerlijk gezegd niet zoveel oranje aan. Ik heb niet zoveel in de kleur oranje =[. Maar ik had wel mijn nagels oranje gelakt dus toch nog een beetje Holland xD.

Ik ging in ieder geval die dag met een groepje naar Walibi World! Het was wel een gedoe om naar Walibi te gaan, want mijn ouders gingen in de ochtend eerst nog boodschappen doen xD. Toen we eindelijk gingen waren mijn vrienden al lang in Walibi. Ik ging niet met hun reizen, want hun gingen met de trein om 6:45! Dat is mij iets te vroeg xD. Toen we daar aankwamen zijn mijn zusje en ik eerst in de "Speed Of Sound" gegaan. Dat is een nieuwe achtbaan en hij is super. Ik ben voor het eerst achterstevoren over de kop gegaan! In het begin rijd je zoals in een normale achtbaan, maar uiteindelijk houd de baan op en krijg je een reverse effect!

                                                    Hier is een onride filmpje dat ik vond <3.
Dennis (een vriend van mij) en ik ging in die attractie voor de grap een zonnebril wisselen. Hij vertrok met de zonnebril en uiteindelijk kwam ik eruit met de zonnebril xD. Ik heb het echt naar me zin gehad met mijn groepje <3. Alleen ik was wel misselijk aan het einde van de dag. Wat best wel jammer was, want mijn zusje en Dennis gingen skydiven. Ik ga de volgende keer met Dennis skydiven in ieder geval. Dat zal over een paar dagen zijn aangezien ik met school daar heen ga =P.
 Dit is skydiven (en ja ik ben gestoord dat ik dit ga doen xD) :

En vandaag kwam mijn vriendin Jacky langs =]. Ze kwam gezellig bij mij op bezoek en mijn tante en oom waren er ook. Dus het was gewoon en gezellig rust dagje.
                                                                           Verder :
                                                                 En goodbye April <3!

Reacties

  1. oohw dus we gaan de volgende keer skydiven??
    Ik hou je eraan!!!

    gr Dennis!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten