Kermis met Jacky.

Haii <3

Vandaag ben ik weer naar de kermis gegaan en hebben Jacky en ik eerst een mega suikerspin genomen! We vroegen om een gewone, maar blijkbaar was dat gewoon. Jacky en ik waren op dat moment wel blij dat we de suikerspin deelde. Daarna ben ik de booster in gegaan met Jacky en voor de rest nog twee attracties die steeds weer over de kop gaan. Daarna zijn we gestopt en was ik mega misselijk. Ik zat in die attractie en het voelde alsof ik wegviel ofzo. Ik kon effe niks meer en toen ik eruit kwam moest ik gelijk ergens gaan zitten. En het was ook nog 36 graden buiten.. Gelukkig stelde Jacky voor om weg te gaan, want thuis ging het ook niet veel beter. Het ging pas beter na dat ik aalbessen ging eten. Wij hebben zo'n aalbessen plant bij ons in de tuin, dus we hadden er genoeg xD. Maar ik heb nog wel lichte hoofdpijn =[.

xxx Katy ^^

Reacties

Populaire berichten