Ik kon wel door mijn stoel zakken!

Vandaag had ik mijn eerste examen en WOW wat was ik zenuwachtig! Echt vreselijk. Ik wil het natuurlijk graag zo mogelijk goed maken. Ik had echt een mega woordenboek bij en 4 pennen... afvragend of het er wel genoeg waren. En toen ik daar zat.. Vreselijk! Je wilt die toetsen maken, maar moet overal op wachten. Alles duurde natuurlijk nog langer, omdat ik zo zenuwachtig was.

Toen ik het aan het maken was, vond ik de brieven vervelend. Want soms schreef ik een woord fout en dan moest ik het weer verbeteren... En toen wilde ik kijken hoe laat het was, maar zag ik zowat alles aan de overkant wazig o.O!

En toen maakte ik echt gewoon een mega blunder aan het eind! Ik had mijn toets ingeleverd en wilde weg, maar ik moest blijven zitten. Ik loop terug en ga zitten op die stoel... KRAK. Ik zak er doorheen alsof ik iemand van 1000 kg was ofzo o.O! En bijna iedereen zag het! Dennis werd rood van het lachen (van je vrienden moet je het hebben hé xD). Schaamtelijk dus in die zaal!

Pff, zo zag mijn eerste examendag er dus uit... Echt weer iets dat alleen mij kan overkomen!

Reacties

  1. Haha dat was dus een hele letterlijke titel! Sja soms lopen de eerste examendagen niet zoals je wilt door de zenuwen! Succes met de rest, het ergste heb je nu gehad ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien waren je zenuwen nogsteeds aanwezig, Ik wil het natuurlijk graag zo mogelijk goed maken. Is het niet.. Ik wil het natuurlijk zo goed mogelijk maken xD
    En ach: '' zo herriner jij je eerste dag tenminste grappig ;; Leuk hoorw ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten