I Am Legend.

Haii <3,

Ik heb net de film "I Am Legend" gezien voor de zoveelste keer =D . En wow als ik ouder word, word alles ook enger xD. De helft van de film met mijn handen voor mijn ogen gezeten! Ik word gewoon snel bang denk ik xD. Serieus, ik probeer enge films nu zoveel mogelijk te vermijden! Ik ben echt heel gemakkelijk bang te maken! Nu maar hopen dat ik vannacht kan slapen... Het was voor de rest wel een leuke film hoor <3!


Jullie ook naar I Am Legend gekeken ?? En als je een enge film zou moeten kiezen, wat vind je dan de engste ?? Ik zou het niet meer weten, omdat ik heel lang al geen enge films meer heb gekeken. Ik weet wel dat ik vroeger de film : "Signs" echt mega eng vond. Ik denk zelfs nog dat ik die film nog steeds eng vind xD!

xxx Katy ^^

Reacties

Populaire berichten