Bowlen, Kermis en geshopt.

Gisteren ging ik met vrienden bowlen. Ik was uitgenodigd door Jessica, dus toen ging ik ook ^^. Het was echt super gezellig en ik heb zelfs een spare gegooid =D. Een spare is als je in twee keer alles hebt omgegooid. Een strike is mij niet gelukt. Maar wel een spare en dat vond ik al goed genoeg ^^. Het vriendje (Remi) van Jessica had iets van 113 punten ofzo. Echt veel! Ik denk dat hij de beste van ons groepje was. We hadden maar een uurtje dus de tijd ging helaas snel voorbij. Het is best wel raar om te bedenken dat we elkaar volgend schooljaar niet meer zullen zien.


Na het bowlen ging ik in de avond naar de kermis bij ons in de buurt. Ik was toen met Kimberley als eerste in een attractie geweest. Het was zo'n spin attractie, dus ik werd wel erg duizelig xD! Het was best wel druk daar voor de rest, maar wel gewoon leuk om te lopen. En een attractie (Funhouse) herkende ik nog van de kermis in Rotterdam. Dus het zou nog best wel een kunnen, dat die kermis zich gewoon verplaatst. Alleen waren niet alle attracties hetzelfde. De meerderheid herkende ik nog niet.

Toen ik thuis kwam waren mijn zus en haar vriend er ook nog, maar ik was uiteindelijk zo moe dat ik maar ben gaan slapen =].

Vandaag wilde ik mijn dag ook goed besteden en dat is aardig gelukt ^^. Ik ging lekker shoppuh met mijn zusje. Ik wilde eigenlijk gewoon de winkels in en alles een beetje passen, maar niks kopen. Gewoon de meest gekke dingetjes aantrekken en een beetje lol hebben ^^. Maar ik heb toch iets gekocht xD. Een super mooie bikini <33333! Het is een bikini van Bella Ragazza Italia. Echt mooi =D! So happy, want het staat me wel leuk =D! Ik vind het ook bij mij uiterlijk passen, dus ik ben er blij mee. Maar nou had ik er ook al een besteld via internet xD. Dus waarschijnlijk heb ik dan nog een bikini =].

Verder heb ik in de MacDonalds gegeten xD. Ze hadden een nieuwe, die ik wel wilde proberen. Eentje met frambozen smaak. Ik dacht, dat ik het wel lekker zou vinden, omdat ik van frambozen houd. Uiteindelijk vond ik het niet zo bijzonder. Ik vond appel/peer dan weer wel lekker <3. En mijn zusje, die frambozen vies vindt, vond de frambozen milkshake weer super. Dus zo zie je maar, smaken verschillen ^^.

Reacties

Populaire berichten