5 mei : bevrijdingsdag

Vandaag was het bevrijdingsdag en dat werd door heel het land gevierd ^^. Ik moest wel eerst leren, maar in de avond ben ik met mijn vader naar de kermis in Rotterdam geweest. Ik kom niet zo vaak op een kermis, dus zag wel aparte dingen. Je kon jezelf in een plastic bal stoppen en dan over het water gaan en dat soort dingen.

Ik was helaas niet naar een festival geweest. Ik wilde wel, maar ik kan niet genieten als ik weet dat ik thuis voor mijn examen moet leren. Dus volgende keer beter dan maar =].




Maar fijne bevrijdingsdag allemaal <3!

Reacties

  1. Die kermis klinkt gezellig ! Bij ons in Haarlem is er altijd Bevrijdingspop, en het leek wel alsof dit jaar het allerleukste was dat al mijn vrienden hebben meegemaakt. En ik was er niet.

    Echt jammer, maar ja, ik zat in London, dat is nog veel leuker ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je naar de kermis bent geweest :D. Ik kom er eigenlijk ook nooit haha! alleen in de zomervakantie omdat mijn beste vriendin er dan altijd is xD. Maar voor de rest heb ik ook niet zoveel met kermissen! ^^.
    xoxo.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts