Koreanse muziek =].

Mijn eerste blog gaat over de Koreaanse groep SNSD. Ik denk dat iedereen wel van muziek houdt en ik wilde deze groep graag delen <3! SNSD staat trouwens voor So Nyuh Shi Dae. Verder is het gewoon een super leuke groep om naar te luisteren =]. Dus echt het kijken waard!  Dus bij deze de Japanse versie van : Genie (tell me your wish).

Hier nog extra informatie, maar dan wel in het Engels =P :

Girls' Generation is a popular nine-member South Korean Girl group formed by SM Entertainment in 2007. The nine members are: Taeyeon, Jessica, Tiffany, Sunny, Yuri, Hyoneon, Sooyoung, Yoona and Seohyun.They are often referred to as SoShi or SNSD, the first of which is an abbreviation and the second, mainly used outside Korea, is an acronym of the group's Korean name So Nyuh Shi Dae.

En als je een heel vrolijk nummer van ze wilt horen dan heb je ook nog het nummer : Oh! Ik vond het nummer in ieder geval mega vrolijk, maar ook weer super leuk =]!

Liefs Katy <3!

Reacties

Populaire berichten