Examentraining enz.

De laatste weken het examen op school voorbereiden en dan moet ik dus echt mijn examen gaan maken! Op school hebben we nu ook een nieuw systeem. Alle vakken waar je onder de 6 voor staat worden bekeken en je "slechtste vak" word voor jou uitgekozen. Dan krijg je een brief thuis waarin staat dat je bent ingedeeld in een bepaalde groep (in mijn geval wiskunde). Dus na de meivakantie moet ik twee dagen een intensieve examentraining doen.

Ik ben toch wel bezorgd over mijn cijfers. Het merendeel van het examen is inzicht en goed lezen. Twee punten waar ik gewoon niet goed in ben, maar ik ga er wel voor oefenen. Mijn cijfers zijn trouwens niet slecht hoor, maar ik moet mijn cijfers op gemiddeld een 7 laten staan. Ik wil namelijk de havo gaan doen na mijn mavo. En daarna wil ik de toeristische kant op. Ik houd van reizen en ik ben al aan het kijken naar een reis naar Barcelona <3.


Het was nog even afwachten of ik zou kunnen gaan, omdat mijn vader nog de uitslag van zijn operatie moest weten ( of hij wel of geen kanker had). Gelukkig heeft hij die ziekte niet en kunnen we nu voor een reis gaan kijken. Ik ben zelf nog nooit naar Barcelona geweest, dus hopen dat ik lekker kan shoppuh daar. En natuurlijk ga ik met mijn vader het voetbal stadion bezoeken. Hahaha hij overleeft het niet als hij de hele vakantie met mij moet shoppen, dus doe ik ook wat leuks voor hem.

Reacties

Populaire berichten